1. Használj többoldalas galériát
Bár kevesen használják, nagyon jó és népszerű a Facebook egyik népszerű hirdetési formátuma a galériahirdetés, amely látványosan fellendítheti az átkattintási arányodat (ezzel csökkentve hirdetési költségeidet). Ezek a hirdetések több képet vagy videót csoportosítanak egymás mellé.
2. Készíts videóhirdetéseket
Hogyan legyen több vásárlóm? Hát videós hirdetésekkel! A Facebook előnyben részesíti ezeket a tartalmakat, hiszen a felhasználók is jobban érdeklődnek a videók iránt. Ha videós hirdetést használsz, akkor sokkal valószínűbb, hogy az eljut majd a célközönséghez, és az ebből származó aktivitással azok ismerőseihez is.
3. Emeld ki népszerű bejegyzéseidet
Sosem lehet előre tudni, hogy egy hirdetés hogy fog teljesíteni, arról azonban részletes statisztikáid vannak, hogy eddigi organikus bejegyzéseid mennyi aktivitást váltottak ki, jól konvertáltak-e, és hogy pozitív volt-e rájuk a visszajelzés. Ha egy bejegyzés jól teljesített, érdemes kiemelni, hiszen ezzel még több embert érhetsz el.
4.Ne akarj mindig eladni
Ne minden hirdetésed az értékesítésről szóljon, hiszen ezek nem csak unalmasak és átlátszóak, de az emberek nagy része már-már immunissá is vált rájuk, és automatikusan figyelmen kívül is hagyja őket. Inkább készíts kreatív hirdetéseket, amelyek esetleg tanító jelleggel készültek.