Miért fontos a hotel marketing tanácsadás a kihasználtság szempontjából?
Egy-egy gyenge hónap még nem tragédia, de ha szezonban is üresek a szobák, az már rendszerhibára utal. Ilyenkor sok szálloda próbál árakat csökkenteni, last minute akciókkal villogni vagy a recepcióstól kér „kreatív posztokat”. De a probléma nem itt kezdődik – hanem ott, hogy nincs mögötte valódi stratégia. A hotel marketing tanácsadás célja pontosan ez: rendet tenni a káoszban, és egy olyan rendszert kialakítani, ami előre dolgozik, nem utólag próbál menteni.
Miben más a Marketing Professzorok hotel marketing tanácsadása?
Ami miatt sokan minket választanak, az pont az, hogy nem „a szokásosat” csináljuk. A Marketing Professzorok csapata több mint 20 éve dolgozik a turizmus és vendéglátás területén, de még mindig naprakészek vagyunk: a tapasztalat mellett fiatal, trendérzékeny szakemberek is dolgoznak velünk. Ez a kettősség adja az erőnket. Ismerjük az offline foglalási szokásokat is, de értjük a TikTok-alapú keresletet is. Nem a Google Analytics az egyetlen eszközünk, hanem a szállodák napi működésének ismerete.
HOTEL MARKETING TANÁCSADÁST KÉREK!
Hogyan épül fel egy hatékony hotel marketing tanácsadás?
Nem csak arról van szó, hogy "posztoljunk többet", vagy hogy "legyen influenszer a hotelben". A hotel marketing tanácsadás nálunk azzal indul, hogy feltérképezzük a célcsoportot, a versenytársakat, a weboldal teljesítményét és az árstratégiát is. A Marketing Professzorok nem egy-egy kampányban gondolkodnak, hanem egy teljes marketing-ökoszisztémában. Tudjuk, mikor működik a hírlevél, mikor érdemes videós tartalmat gyártani, és hogyan lehet a közösségi médiát nemcsak jelenlétre, hanem foglalásszerzésre is használni.
Hotel marketing tanácsadás stratégia nélkül? Ezért nem működik
Gyakran találkozunk azzal, hogy egy hotel hirdet, posztol, influencerrel dolgozik, de a foglalás mégsem nő. Ez azért van, mert a lépések nincsenek összhangban. Hiányzik a stratégia. A Marketing Professzorok módszertana nem az, hogy „minden csatornán legyünk ott”, hanem az, hogy ott és úgy legyünk jelen, ahol az valóban megtérül. A tanácsadás során ezt közösen térképezzük fel, majd konkrét, megvalósítható javaslatokat adunk.
Szezonon kívüli foglalások hotel marketing tanácsadással
A sikeres szállodák nem csak a nyárra, hanem az őszi és téli időszakra is készülnek. A hotel marketing tanácsadás egyik célja éppen az, hogy a szezonalitásból előnyt kovácsoljunk. Például az üzleti utazók, wellness keresők vagy céges rendezvények mind olyan célcsoportok, akik szezonon kívül is foglalnak – ha megtalálják, amit keresnek. A Marketing Professzorok segítenek ezekre az igényekre ráhangolni a kommunikációt, az ajánlatokat és a kampányokat.
Miért választják a Marketing Professzorokat a hotel marketing tanácsáshoz?
A legtöbb ügyfelünk nem egy kampányra keres meg minket, hanem hosszú távra. Mert látják, hogy nem eladni akarunk, hanem együtt gondolkodni. A Marketing Professzorok számára minden szálloda egyedi, és a tanácsadás során nemcsak a számokat nézzük, hanem az embereket is: kik foglalnak, miért maradnak, és mit visznek magukkal élményként. Ettől működik. Ettől térnek vissza a vendégek – és az ügyfelek is.