#1: Döntsétek el mit szeretnétek!
Mielőtt bármihez hozzá fognál, bármilyen szervezési munkálatokat elkezdesz, üljetek le, és tisztázzátok, hogy ti mit szeretnétek, mi az, amire igazán vágytok. Beszéljétek meg közösen az esemény egész jellegét, megkímélve ettől magatokat az szervezés közbeni konfliktusoktól. Meghitt családi esemény, vagy egy nagyszabású ünnepély a barátokkal, esetleg mindkettő?
#2: Időpont minél hamarabb!
Ha a legfontosabb kérdést tisztáztátok, akkor a lehető leghamarabb ugorjatok fejest az eljegyzési parti szervezésébe, a legeslegfontosabb, hogy tűzzétek ki a dátumot. Ez több szempontból is lényeges, az egyik, hogy a meghívottak tudjanak kalkulálni, szabaddá tegyék magukat, a másik pedig, a helyszínhez köthető. A jó helyszínek hamar fogynak!
#3: Találjatok egy tökéletes helyszínt
És akkor gyorsan rá is térhetünk egy másik fontos dologra, a helyszínre. Helyszín nélkül ugyanis nemhogy nincsen dátum, de eljegyzési parti sem. A helyszín mindennek a alapja, ezért nagyon fontos, hogy megfelelőt találjatok, hiszen ez az egész parti hangulatára rányomja a bélyeget. Szerencsére van egy szuper tippünk, nézzetek szét itt: eljegyzési buli Budapesten.
#4: Megannyi teendő!
Igazából e helyszín és a dátum kitűzése után, bár még megannyi teendő vár rátok, például a meghívók kiosztása, menü összeállítása, dekoráció megálmodása, szolgáltatók kiválasztása, üdvözlőajándékok, bézsednek összeállítása, a szervezés nehezén már túl vagytok. Próbáljatok meg listát vezetni a többi teendőről, és akkor azokkal sem lesz baj!
#5: Az eljegyzési parti napja
Ha eljön a napja az eljegyzési partinak, akkor pedig már csak egy dolgotok van, méghozzá élvezni az egészet, és nem az apróbb hibákkal, csúszásokkal foglalkozni!