#1: Kezdés
Mindenekelőtt tisztázzuk, hogy hogyan is kezdődik el a játék! Fontos, hogy az első kezdés után a továbbiakban mindig az a csapat a kezd, amelyik az utolsó gólt kapta, ez alól nincsen kivétel, illetve a szettek esetében is ugyanez a felállás játszik, azaz a szettek megkezdésekor az a csapat kezd, amelyik az előző szettet elvesztette.
#2: Kipattanó gól
A viták elkerülése érdekében fontos tisztázni, hogy mi is számít gólnak: minden egyes, a gólvonalat átlépő labda gólnak számít, még, akkor is, ha kipattanó!
#3: Cserék
A szett végén csapatok oldalt cserélhetnek, de csakis a következő szett megkezdése előtt, illetve, ha erre egyszer sor kerül, akkor onnantól minden szett végén meg kell történnie kivétel nélkül. Persze egy csapaton belül is cserélhetnek a játékosok: a játékosok időkérés közben, gól után, és két szett között cserélhetnek pozíciót, erről a labdát birtokló csapatnak kell dönteni először, ezt követően természetesen a másik csapat is ugyanúgy cserélhet.
#4: Időkérés
Mindig nagy vita szokott abból lenni, hogy lehet-e időt kérni játék közben, vagy sem. A válasz: lehet, abban az esetben, ha nemcsak birtoklod a labdát, hanem teljesen meg is állítottad, a maximális hossza pedig 30 másodperc lehet, valamint az újbóli játékindítás előtt, meg kell kérdezni az ellenfelet, hogy kellően felkészülte-e!
#5: Pörgetés
A pörgetés tipikus kezdő hiba! Mi minősül pörgetésnek? Pörgetésnek minősül, ha egy bábu 360°-nál többet forog a labda ellövése előtt vagy után, azonban a 360° kiszámításánál a labda ellövése előtti és utáni mozgás nem adódik össze, de ez csak akkor számít, ha el is találja a labdát. A pörgetés a csocsóban tilos!
Ha kedvet kaptatok egy kis gyakorláshoz, vagy egy éles versenyhez, akkor szerezzetek be otthonra egy csocsóasztalt itt: hobbi csocsóasztal vásárlás.